Zádrhel Carrie Underwood je Fitness A Zdravý životní Styl Tipy

medicína zdraví, zdravotní péče


Pokud jste něco jako já, jste vždy hledají způsoby, jak získat více zeleniny do vaší rodiny stravy. Dostat děti nebo vybíravé jedlíky jíst zeleninu může být náročné! Dnes, budu s vámi podělit nejvíce úspěšné a kreativní způsoby, jak jsem našel, jak začlenit více zeleniny do našeho rodinného jídelníčku.

Množství vody je závislé na různých faktorech, jako je vlhkost, vaše fyzické aktivity, a vaši váhu, ale obecně potřebujeme 2.7-3.7 litrů příjem vody za den. Protože příjem potravy přispívá asi 20% našeho příjmu tekutin , to znamená, že musíme vypít asi 2.0-3.0 litrů vody, nebo cca 8-10 brýle (nyní víte, jak 8 sklenic doporučení přišel o!). Jeden způsob, jak říct, pokud jste hydratovaná — vaše moč by měla být bezbarvá nebo slabě žlutá. Pokud ne, nejste dostat dostatek vody! Další příznaky zahrnují: Suché rty, sucho v ústech, a málo močení. Přines trochu vody, než budete pokračovat v tomto článku!

Práce reklama slaví spánku? To je pozdního kapitalismu. Free-wheeling Coachella oblečení, které nějak vypadají všechny stejně a stojí tisíce dolarů ? Také pozdní kapitalismus. Totéž platí i pro tuto wifi připojen $400 odšťavňovač, který není lepší než lidské ruce , Pepsi reklama s Kendall Jenner , Spojené Aerolinií násilné odstranění sedící cestující, kteří se chtěli vrátit domů, a slavné debakl, který byl Fyre Festival. Fráze—zlověstné, akademické, zoufalý, sarkastický—se najednou začaly objevovat všude.

Takže já doporučuji vám vzít dítě kroky - udělat jednu malou změnu v čase a pak se poslouchat své tělo! Tím, že jedno dítě krok v době, budete provádět změny postupně a mají pocit, uskutečnitelný - spíše než ohromující. Budete mít mnohem více apt, aby se změny součástí vašeho životního stylu dlouhodobě, a to je velmi důležité. Pokud změníte svůj jídelníček, dokud se vám zhubnout, pokud budete chtít vrátit zpět do staré zvyky, získáte je všechny zase zpátky! A, pokud jste věnovat pozornost a poslouchat své tělo, budete vědět, co vám dává energii a vyživuje vás a co ne.

Lékařské informace k dispozici není určen k použití jako náhrada za odbornou lékařskou pomoc, stanovení diagnózy nebo léčby. Ty by se neměli spoléhat výhradně na informace pro vaše potřeby zdravotní péče.

Zeptejte se svého lékaře nebo poskytovatele zdravotní péče, všechny specifické zdravotní otázky, které máte. Dále, není nástroj, který bude použit v případě nouze.

V případě nouze, měli byste vyhledat vhodné zdravotnické záchranné služby.

Stres buster, že jsem se učit mé rodiny je: nemůžete ovládat stresové situace, ale můžete ovládat vaše reakce na ně. Klidu srdce a mysli, je důležitým klíčem ke zdraví. Zatímco stres je skutečnost, že život, můžete pomoci vaše děti naučit, jak efektivně se s tím vypořádat. Naučit je, jak se uvolnit přes mini-meditace, hluboké dýchání a hudby, která nálad mysli. Relaxace zvyšuje šťastné hormony.

Namísto plýtvání energií na obavy, pomoci jim soustředit se na řešení a turning problems into opportunities.